¡Hasta la victoria siempre!

lørdag 30. juni 2012

Kjekt å ha!


Ikke har jeg bursdag, og det er lenge til jul. Likevel, i dag har jeg satt sammen en ønskeliste med flotte ting som hadde vært supert å ha. Bloggen til Kremmerhuset har 1-års jubileum, og alle er invitert til å lage en collage med varer de ønsker seg. Tre heldige personer blir plukket ut.

I Spania er stuen min i rosa- og gråtoner, men jeg har ikke hatt tid til mye dekorering enda. Norge har mye kjekkere interiørbutikker enn Spania. Spanjolene tilbringer ikke mye tid i hjemmene sine. Interessen for interiør er derfor ikke så stor blant folk flest. Det hender titt og ofte jeg tar med meg ting fra Norge i kofferten når jeg drar sydover. Disse tingene fra Kremmerhuset hadde skapt en herlig og avslappet atmosfære i den spanske stuen min.
  • 1 puff Samira stor
  • 2 putetrekk Silvia kvadratisk
  • 2 kopper m/fat Tante Sofie mørkerosa
  • 2 kopper m/fat Tante Sofie lyserosa
  • 1 telysholder Lotus liten støvrosa
  • 1 glassvase Jacob rosa
  • 1 glassvase Jesper grå liten
  • 1 pakke te Sencha Hawaii
  • 1 pakke servietter Pattern colour
Selv om jeg har adoptert mye av den spanske livsstilen når jeg er i Spania, tilbringer jeg alltid noen kvelder i leiligheten. Litt alenetid er viktig.

Nå drømmer jeg om å kunne lene meg godt tilbake i den store, grå sofaen med en god bok. Med myke puter i ryggen. Benene slapper av på puffen. Blomster og levende lys på bordet. Og mens jeg leser, nyter jeg varm, grønn te i en nydelig rosa kopp. Åh! Det hadde vært deilig, det!
   

Ingen kommentarer: