¡Hasta la victoria siempre!

mandag 28. mai 2012

Skål for helsa!

3 uker med sunne juicer og resultatene begynner å komme. Den siste uken har jeg fått komplimenter fra flere om at jeg ser så frisk ut for tiden. Du blir hva du spiser, heter det jo!

Mandag
Appelsin: 1
Gulrot: 2
Tomat: 1
Jordbær: ca 100g
Mynte: 2 stilker

Terningkast: 6
Note: Frisk

Tirsdag
Appelsin: 1
Gulrot: 2
Rødt eple: 1
Jordbær: ca 100g
Ingefær: liten bit

Terningkast: 6
Note: Kombinasjonen ingefær og jordbær var topp

Onsdag
Appelsin: 1
Gulrot: 2
Rødt eple: 1
Jordbær: ca 50g
Mynte: 2 1/2 stilk

Terningkast: 6
Note: Herlig oransj med 2 gulrøtter

Torsdag
Rødt eple: 2
Agurk: 1/3
Brokkoli: ca 200g
Ingefær: 2 små biter

Terningkast: 6
Note: Eplejuice med en liten tvist

Fredag
Gulrot: 4
Tomat: 1
Rødt eple: 2
Ingefær: liten bit

Terningkast: 5
Note: Kjøleskapet tømmes før turen går til Spania

Lørdag
Jeg er i España! Uten juicemaskin. Men juice, det må jeg ha. I Malaga er det flere steder som serverer nypresset juice. Jeg har bestilt favoritten min: Pura vida. Gulrot, eple, rødbete og seleri. Terningkast 6.
Nytes i solen, mens jeg leser om siste nytt i gratisavisen for Malagaregionen.

Søndag
Jeg lesker meg med juice på en restaurant på MuelleUno; det nye havneområdet til Malaga. Pluton med bringebær, ananas og pære. Terningkast 6.

Ingen kommentarer: