¡Hasta la victoria siempre!

mandag 19. mars 2012

Et eksotisk øyeblikk

Jeg er tilbake i Malaga og nyter hvert sekund. Er så utrolig glad for at jeg hadde mot nok til å gjøre drøm om til virkelighet. Jeg har virkelig forelsket meg i dette stedet. Og med en leilighet som begynner å ta form, har jeg nå mer tid til å nyte fritiden.

Jeg forlot regntunge Stavanger tidlig lørdags morgen, og ble møtt med strålende sol og 23 grader da jeg gikk av flyet få timer senere. Etter en kjapp tur innom leiligheten, trippet jeg ut på tur i finværet.

På en benk ble jeg sittende og nyte solstrålene. Like ved stod et blomstrende tre. Flotte rosa vårblomster. Fra toppen kunne jeg høre fugler kvitre så muntert. Da jeg myste opp mot fuglene, oppdaget jeg til min store overraskelse at de var gulgrønne. Tenk at det lever ville fugler i slike vakre farger her, midt i byen. For en glede!

Livet her nede blir bare vakrere og vakrere for hver dag som går.





Ingen kommentarer: