¡Hasta la victoria siempre!

søndag 13. november 2011

Vinter, vinter! Kom, kom, kom!


For jeg har heklet et lekkert vintersett som jeg vil bruke før turen nok en gang går til sydligere strøk.
Et fint, sort vintersett med snøfnugg på!

Alpelue, hals og puslvarmere

Ingen oppskrift er brukt. Halsen fikk jeg insipirasjon til da jeg så dette bildet her. Pulsvarmerne er heklet med staver og med samme kant som halsen. Alpeluen er heklet i fastmasker; rundt og rundt og rundt.

Garnet stammer fra en hekleperiode jeg hadde for 7 år siden, så husker hverken hvilket det er eller hvor det er kjøpt. Det er mykt og godt, og det er det som teller! Jeg brukte krok nr. 6.


Halsen er min absolutte favoritt. Digger kanten og de fine knappene. Kanten er faktisk den samme som jeg brukte da jeg heklet noen glassbrikker for ett par måneder tilbake. Det kan du lese mer om her.

Med dette vintersettet deltar jeg med enda et bidrag i Pinnekrokens utfordring Noe som varmer.
 

2 kommentarer:

Berit sa...

Det var lekkert, og kledde deg kjempegodt. Du er kjempeflink med heklenålen :)

Marthe sa...

Takk for din deltakelse i utfordringen.

Marthe
-Pinnekroken-