¡Hasta la victoria siempre!

fredag 14. oktober 2011

Pusse opp stuen: Check!

Det er så mye jeg skulle hatt gjort, og jeg holdt på å gå i fellen. Men jeg har lært av Sinnasnekkeren. Man skal ikke ta seg vann over hodet, men heller fokusere på å gjøre en ting ferdig om gangen.

Derfor valgte jeg å fokusere på stuen først. Den var veldig gul da jeg flyttet inn. Gult er jo kult, men ikke kult nok for stuen min. Jeg vil ha merengue! Marengs! Jeg har alltid vært så glad i marengs. Som liten lusket jeg meg inn i matboden og spiste opp mors kakebunner i marengs. Og pikekyss er en selvfølge i hvert eneste bursdagsselskap. Nå har jeg fått min helt egen, lille marengsstue.

Før

Underveis. Det er varmt å male i 26-30 grader!


Gul er så kul at man må male to strøk før den er borte. En liten nedtur, da prosjektet plutselig tok nesten dobbel så lang tid som først planlagt. Men da jeg fikk denne nydelige solnedgangen utenfor stuevinduet, ble det slutt på furtingen.

Etter

Se så fin sofa! Den er fra Valencia. Jeg kan velge om jeg vil ha ryggen lav eller høy. Her har jeg en lav og en høy. Lekker, smekker, og superduperkomfortabel å sitte i.


Og her sitter altså jeg; nydusja og blogger. Det har jeg nesten ikke tid til, for nå skal dette rommet til pers:


Jeg er allerede godt i gang, og gleder meg til nok et rom er finito!
     

Ingen kommentarer: