¡Hasta la victoria siempre!

fredag 30. september 2011

Ballerinatøfler til Søss!

Mor har fått reisetøfler, jeg har nettopp fått meg rosa señoritatøfler. Da måtte det jo bli tøfler til Søss også. Fine lilla ballerinatøfler som hun kan bruke hjemme i Ryfylke utover høsten. Hun har hatt bursdag og blitt bittelitt større, men vil for alltid være min kjære, snille lillesøster.

Tøflene er heklet i safirgarn. Grunnoppskriften finner du her, men jeg varierer antall staver og rader alt etter hva som behager.

Sitter som et skudd på mine føtter, håper de passer Søss like godt!

Utfordringen på Pinnekroken i september er Fra kneet og ned, og dette er mitt bidrag.

3 kommentarer:

Berit sa...

De var kjempefine, hun blir helt sikkert fordøyd med disse :)

Miriam sa...

Takk for at du deltar i utfordringen hos Pinnekroken!

Så skjønne tøfler i flotte farger :)

Trollkjerringa1 sa...

Klart hun blir fornøyd med de . De er jo LILLA ;) Favoritt fargen min !
Ha en trivelig helg !