¡Hasta la victoria siempre!

fredag 26. august 2011

Gladpakke fra Japan!


Se hva jeg har fått i posten denne uka! En Gladpakke fra bestevenninna i Japan! For en fantastisk overraskelse! Jeg var så spent på hva jeg hadde fått, men som alltid måtte jeg først beundre innpakningen. Alt er så forseggjort i Japan. Se bare på frimerkene øverst til høyre. Søte Hello Kitty i kimono med blomster i håret, og en ekte superhelt som stolt viser frem sine digre muskler. Superhelten har helt sikkert et navn, men jeg er ikke helt oppdatert på superheltfronten nå for tiden. Svampebob vet jeg derimot hvem er. Smilende strekker han ut armen, denne helt uten muskler, og peker mot teksten Cajita feliz para la bonita! La bonita? Det er visst meg det! Til og fra lapp hadde også pakken. Med sirlige japanske tegn.

Så var det på tide å kikke oppi......


Oioioi! 
Her var det masse, masse spennende!


JA! Teting! Jeg elsker teting! Jeg fikk en stor pakke grønn te med ris, som smaker supergodt. Se på den flotte tebeholderen. For noen herlige farger og fine blomster. Den kommer til å pynte opp på bordet når jeg serverer te til gjestene mine. Og en søt liten hvalskje som jeg kan bruke til løsteen.


I Japan har de verdens aller søteste ting. Som disse kjeksene. Kan det bli søtere? Alt for søte til å spise opp! Men på den annen side er det jo synd å ikke nyte dem heller...


Spiselige geleballer! Sånt har jeg aldri sett før. Gleder meg til å smake!


Velvære for kropp og sjel! Ved hjelp av Hello Kitty kommer pynting av tånegler til å bli gjort i en fei, og når jeg ønsker et avslappende bad, har jeg en perfekt smurfebadeball som kan bruse i badekaret. Mitt nye rekreasjonssted i Spania har badekar. Det blir herlig å synke ned i et godt, varmt badekar og bare slappe av.


Nyttige ting til hjemmet! Se på den snåle støvkluten! 
Og dette må da være det mest gøyale tørkestativet? Nøff, nøff!


Mer til hjemmet! To krokodillesvamper til oppvasken. Jeg digger nyttige ting til hjemmet som ser ut som leketøy. Da er jo alt så morsomt å gjøre. Til og med oppvasken!


Sushidrops! Se så fine de er. Og snop helt fra Mexico; Rockaleta! Dette er en diger kule i flere lag med forskjellige smaker. Første lag er chilipulver, så kommer det et søtt grønt lag av noe slag, så mer chili før jeg til slutt sitter igjen med en tyggegummi i mangosmak. Namnam! Jeg spiser jo ikke snop lengre, men her gjør jeg et unntak. Dette snopet skal absolutt nytes!


Det er ingen tvil om at jeg er HAPPY etter å ha fått denne Gladpakken i posten! 
Jeg er superduperheldig som har en så god venninne som Megumi! 


Dette var sist gang vi så hverandre. Sommeren 2008. 
Jeg dro til Japan og sammen besøkte vi Kyoto, her ved Gullpalasset. 
Som jeg savner henne!

Ingen kommentarer: