¡Hasta la victoria siempre!

søndag 26. juni 2011

Jeg gikk en tur på stranden

Borestranden, 3km lang 
En 40 minutters kjøretur hjemmefra, og jeg befinner meg blant noen av verdens flotteste strender. Vidstrakte hvite strender med buende sanddyner, frisk vind, fuglekvitter og brusende bølger. Alt er så ekte.

I går var en Jeg-vil-være-helt-alene-og-bare-tenke-på-meg-selv dag. I en travel jobb med mye ansvar, familie, venner og ting som skjer her og der, er det lett å glemme seg selv. Da er det befriende å ta joggeskoene på, ha niste i sekken, speilrefleksen rundt halsen og labbe rundt på de folketomme Jærstrendene. Her kan man være helt for seg selv og la tankene fly.










I slike nydelige omgivelser er det ikke rart at folk glemmer både det ene og det andre. 
Som skoene sine for eksempel.

Ingenting er så vakkert som Jærstrendene!  

2 kommentarer:

Hegeslilleboble sa...

Hei! Så koselig blogg du har. Ble tipset av Kristin og Kim Elisabeth om bloggen din, de skrøt sånn av blomstersjalet ditt :). Det var knallfint også:).

Señorita Vero sa...

Hei på deg! Koselig at du har tatt turen innom her :) Blomstersjalet mitt, ja! Er superglad i det :D