¡Hasta la victoria siempre!

søndag 5. juni 2011

Reisetøfler til mor!

Mor fikk låne et par tøfler av meg sist hun var på besøk. Hun likte dem kjempegodt, og kom plutselig på at hun hadde både reiseveske, reiseklær og reisesko, men ingen reisetøfler.

Reisetøfler, det skulle mor selvfølgelig få!

I tøffellageret mitt fant jeg et ferdig tovet par som passet mor perfekt. Midt på natten satt jeg og sydde på knappen, slik at hun kunne ta dem med på tur grytidlig neste morgen. Mor ble så fornøyd. Da jeg snakket med far på telefonen noen dager senere, fikk jeg melding om at hun satt med reisetøflene på, selv om det sikkert var godt over 20 grader ute.

Ull inneholder mye luft, som gir bra isoleringsevne mot både varme og kulde. Det absorberer også opptil 30 prosent fuktighet, uten at tøyet føles fuktig mot huden. Ulltøflene mine er dermed perfekte for både kalde vinterkvelder og varme sommerdager!

Mors reisetøfler

Ingen kommentarer: