¡Hasta la victoria siempre!

onsdag 29. juni 2011

Lilla er i skuddet

Jeg gjør som NetCom og sier hei til lilla!

Farger er gøy, og tenk at de påvirker oss så mye at vi ved å være bevisst på bruken, kan benytte dem aktivt til å skape energi i livene våre. Utrolig, men helt sikkert sant.

Så hvilken betydning har egentlig lilla for deg og meg?

Lilla er fargen for kunstnerisk kreativitet og underholdning. Den gir også fred i sinnet, og tar oss med til et høyere tankenivå, inn i det spirituelle. Fargen skaper fred og balanse, fjerner utbrenthet og hyperaktivitet. Foruten det, er lilla den fargen som matcher alt. Uansett hva du velger å kombinere den med, vil resultatet alltid bli fabulous.

Lilla lusket seg inn i stuen min høsten 2010, og der trives den veldig godt blant alle de andre fargene jeg kombinerer med. Og nå har lilla jammen begynt å snike seg inn andre steder også...


Jeg har nemlig farget håret lilla! Kanskje ikke et sjakktrekk siden jeg snart drar til stedet hvor solen skinner 300 dager i året. Lilla hår liker ikke sol. Men hva gjør vi vel ikke for å se trendy og lekre ut?

Som lilla på toppen måtte jeg jo være kreativ, og satte i gang med å hekle en mobilveske til iPhonen. I lilla, så klart! Inspirasjon hentet jeg på bloggen til Tangled Happy. Dette er en -besøke-blogg for alle hekleentusiaster.

Legg merke til den fancy matchen lilla + gult. Gult er kult!     

Ingen kommentarer: