¡Hasta la victoria siempre!

lørdag 14. mai 2011

Venninnekos i byen

Endelig fikk vi til å møtes! Det blir ofte med snakket. Ja, nå må vi treffes... Ja, det må vi... Vi meldes og finner på noe en dag... Passer det for henne, passer det ikke for meg. Passer det for meg, passer det ikke for henne. Anita og Vero; to travle kvinner som bor på hver sin side av fjorden. Dagene går, tiden flyr og plutselig har det gått år. Men nå fikk vi endelig tid til hverandre. Og det var kos. Kjempekos!

Først litt kikking i butikker. Beundre sommerens lette, fargerike bluser, og alt det kjekke tilbehøret. Vi liker å jåle oss litt, hun og jeg. Mote og design, det er gøy!

Så var det tid for lunsj på Ostehuset. Ostehuset med slagordet "Du er fantastisk, unn deg noe godt!". Ja, vi er to fantastiske kvinner. Og vi unner oss absolutt noe godt. Det er jo i hverdagen vi må kose oss. Ostehuset vet alt om det.

 Lunsj på Ostehuset.
Dobbel Latte og bruchetta med plommetomat, pesto og ruccula.

Delikat mat og fin samtale om stort og smått. Venninneprat. Noen personer føles det som om man snakket med i går, selv om det er år siden forrige møte. Anita er venninnen jeg har kjent i 26 år. Vi møttes da vi startet i første klasse sammen, som 7-åringer.

Overraskelsen var stor da jeg plutselig fikk en gave. Oioi, en forsinka bursdagsgave! Sånt liker jeg! Jeg fikk et nydelig smykke og matchende øredobber fra Snö of Sweden. Rålekkert!

 Snö of Sweden


 Koselig bursdagskort

Slike nydelige juveler må tas i bruk med en gang. Jeg er ikke flink til å kjøpe fine smykker til meg selv. Ender alltid opp med noe juggel fra H&M når jeg skal ha meg noe nytt pynt. Derfor var det så utrolig kjekt å få dette i gave. Nå kan jeg pynte meg med flott design til hverdag og fest!

Jeg flotter meg foran speilet med ekte svensk smykkedesign

Føler meg heldig som har så mange gode og fine mennesker rundt meg. Nå har vi planer om sommerdrinker på terrassen og ute i solen på byen. Det må vi jammen få til. Denne gangen skal det ikke gå år før neste gang vi møtes!
 

Ingen kommentarer: