¡Hasta la victoria siempre!

søndag 10. april 2011

Min lille oase


Vinterdvalen er over. Jeg har lusket ut av hiet mitt og praktisk talt bosatt meg på terrassen. Våren har kommet, og endelig kan jeg igjen nyte solskinnsdager ute i den lille oasen min. Alle måltidene mine i løpet av helgen har jeg inntatt her. Jeg har hørt på de lykkelige fuglene som kvitret rundt meg, knasket gulrøtter, drukket masse te, lest Fantastiske Pepsi Love, heklet Hawaiiblomster og koset meg dønn i hjel. Livet er herlig!

Søndagsfrokost
Sommerblomstene er på plass i krukkene mine. Litt tidlig vil nok enkelte påstå, men jeg er en evig optimist. I år bestemte jeg meg for å gå for Spanske Margeritter i lilla- og rosatoner. Også en i oransj. Den passer godt sammen med den oransje kjernen til noen av de andre Margerittene, og putene til hagemøblene. En perfekt match!






Og hvilken pinne har vi her? Jo, jeg har plantet en ripsbærbusk i blomsterkassen min. I sommer skal jeg våkne opp til solskinn en lørdagsmorgen og tasse ut på terrassen med en skål i hånden. Fylle den med røde ripsbær, helle melk over og spise dem til frokost.
 

Ingen kommentarer: