¡Hasta la victoria siempre!

onsdag 16. mars 2011

Mine første selvlagede grytekluter

Gryteklutene mine er ferdige! Mine aller, aller første selvlagede grytekluter. Jeg er fornøyd! Det er vel slikt som bestemødre egentlig skal drive med dette, men synes det er kjempe artig, jeg. Inspirasjonen til gryteklutene fant jeg på den flotte bloggen til Annepålandet; A's ALMANAKK. Jeg anbefaler alle som liker håndarbeid til å ta en tur innom denne.

 
Forsiden

 
 Baksiden

 Perfekt match til de nye mosaikkflisene på kjøkkenet mitt

  Adios til gamle, brente grytekluter. Fysj!

2 kommentarer:

ANNEPÅLANDET sa...

Knallfine - og herlige farger! De matchet jo perfekt med de fine flisene dine. Og bra bilder!

Señorita Vero sa...

Takk, takk! Veldig fornøyd med dem. Bloggen din er en kjempeinspirasjon!