¡Hasta la victoria siempre!

torsdag 10. mars 2011

En kveld med Bo Kaspers Orkester


Når jeg fikk nyss om at min unge, spreke mor ønsket å gå på Bo Kaspers Orkester konserten, var Søss og jeg ikke sene om å kjøpe en billett til henne i bursdagsgave. Og så kjøpte jeg en til meg selv. Dessverre passet det ikke helt for Søss å bli med.


I går var endelig den store dagen kommet. Mor og jeg gledet oss masse, masse, masse. Vi ladet opp med et herlig italiensk måltid, omsvermet av sjarmerende italienere, på Al Forno. Deretter litt kaffe og Bo Kaspers Orkester på Spotify hjemme hos meg, før vi trasket ned til konserthuset.


Fantastisk låt; Vi kommer aldrig att dö, her spilt hos Skavlan

Jeg tok med speilreflekskameraet og prøvde å ta ordentlige konsertbilder for første gang. Kjekt med kamera, og godt fornøyd med flere av bildene jeg tok.


Helt siden de kom ut med albumet På Hotell i 1994, har jeg vært en stor fan av dem. Men jeg har aldri sett dem live. Det var en utrolig opplevelse å se dem opptre. Helt nydelig musikk. Jeg satt og digget fra start til slutt. Og det samme gjorde mor.

En av mine favoritter; Innan allt försvinner


Det er ingen tvil om at jeg kommer tilbake neste gang de er i Stavanger. For et fantastisk orkester Bo har!

Denne vil jeg danse tango til!

Ingen kommentarer: