¡Hasta la victoria siempre!

søndag 6. mars 2011

Bryllupsfest!

Kjærligheten mellom et vennepar ble feiret med bryllup på Utstein Kloster i går. Jeg fikk æren av å være toastmaster. Utfordringer liker jeg, men må innrømme jeg var noe smånervøs da dagen nærmet seg. Det gikk med noen timer til grubling og organisering natten før den store dagen. Brudeparet var godt fornøyd med innsatsen min, så da klapper jeg meg selv på skulderen og sier; Bra jobba, Señorita Vero!

Det var et koselig og intimt bryllup. Lokalene helt fantastiske. Folk var glade og det var en herlig atmosfære. Et nydelig bryllup til to vakre mennesker.

Det vakre brudeparet

Brudens nydelige bukett og Brudgommens flosshatt

Den velsmakende forretten:
Portvinsgravet kalvefilet med salat, portvinskrem, toast og solsikkekjerner

Pynten på bryllupskaken var utrolig artig

Bryllupskakespising

Jeg fikk tid til å spise litt bryllupskake jeg også

Ingen kommentarer: