¡Hasta la victoria siempre!

lørdag 26. februar 2011

Koseferie

Etter en 11 timers arbeidsdag på kontoret, har jeg tatt ferie med god samvittighet. Den startet for 5 timer siden, helt uten planer. I frykt for at jeg skal bruke mer tid innenfor enn utenfor den store, varme gåsedundyna, har jeg nå summet meg og laget en liste over kjekke ting jeg vil gjøre i ferien min.
  • Gå på biblioteket
  • Lese en bok
  • Hekle grytekluter
  • Snikkikke på Ski VM
  • Skrive et personlig brev for hånd
  • Få ny frisyre
  • Lete etter skjulte budskap i Donaldblader
  • Stå opp før kl. 12
  • Bryllupsgreier
  • Snoke etter retronips på Fretex
  • Bestille hotell i Athen
  • Danse tango
  • Bake
  • Gå turer
  • Sjekke opp tangoskoler i Buenos Aires
  • Skrive minst 2 blogginnlegg
  • Jogge?
  • Ta masse bilder

Denne boken skal jeg lese

Dette blir en skikkelig ferie; null stress - bare kos!

Ingen kommentarer: