¡Hasta la victoria siempre!

onsdag 5. januar 2011

Intro

Da har jeg bestemt meg for å starte å blogge igjen, etter flere års pause. Cyberspace gjør meg yr, men Facebook er litt yesterday og begynner å bli kjedelig. Jeg trenger noe nytt og spennende. I tillegg har jeg fått meg speilrefleks. Nå går jeg med Nikonkameraet dinglende rundt halsen 24/7 og knipser bilder av alt jeg kommer over. Da må jeg ha noen jeg kan vise alle bildene til. Og en singel, barnløs kvinne som meg har vel mye tid til overs? Når andre bruker tiden på amming, bleieskift, samlivskriser, kyssing og det som verre er, vil jeg ha en flott blogg å dele livet mitt med. 

Dessuten kommer det stadig spørsmål om jeg ikke blogger fra reisene mine. Åh, det er så kjekt med reiseblogger, sier de. Etter å ha vokst opp i en bitteliten bygd i Ryfylke har jeg erfart at det er viktig å tilfredsstille nysgjerrigheten til folk rundt meg. Så fremover blir det kanskje noen krydderhistorier fra fjernt og nært.

Endelig har jeg et sted hvor jeg kan skryte over hvor flink jeg er. Yay!

Blogglisten

Ingen kommentarer: